Back to school

Ja, då var det dags igen efter helgen...
Denna veckan har vi projektarbete med våra fadderföretag som vi ska göra en
marknadsundersökning till. Jag, Alice, Marcus & Manda har
Bageriet Sjöstrands & Eriks som fadderföretag, vilket betyder att vår undersökning ska
 handla om frågor angående bröd! Kul va?
Imorgon tänkte vi börja ställa oss på ICA Maxi & ICA Supermarket här i stan.
Och för att få folk att stanna till hos oss så ska vi nog locka med lite kanelbullar:) Så
om ni vill ha gratis kanelbulle mot att delta i en undersökning (några snabba frågor)
så får ni komma dit! Jag kan dock återkomma om detta när det är klappat och klart;)

I eftermiddag kommer bilder på min nya kuvertväska & skor till balen som inhandlades i
fredags med mammi. Men får se om jag ska ha ett par andra skor...
Kollade på örhängen också men inte helt säker på dem heller ännu.
Men ja, mer om det sen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0