Be-a-utiful !

Mm, underbar dag!
Vaknade inte fören nästan klockan halv14... Men det ä väl följden av att lägga sig halv5.
Mycket trevlig kväll med Karro igår i alla fall. Fixade oss hos henne först. Jag kom
dit vid halv22 tror jag, sen drog vi ut vid halv1. Så först till TopSpin... Haha. Vet faktiskt
inte vad vi gjorde där! Inte precis det folket där man brukar umgås med. Vidare till Nick's,
Tres & slutligen Morris där vi skakade rumpa så det stod härliga till ända till klockan3.
Innan dess grillade vi här hemma med familjen & kollade Robinson:)


Pappi & sis.
Bild från när vi grillade hos pappi för någon vecka sen


Idag har vi bara tagit det lugnt här hemma. 
Jag & Oscar<3 åt frukost ute i den varma solen på vår baksida. Så himla härligt!

Nu ska jag upp och rida min lilla häst<3 Vi håller på och sätta igång nu efter skadan.
Skrittar fortfarande bara men har utökat till promenader på en timme nu. Det är
ju sååå nyttigt!
Tänkte åka hem till Bjarke med henne imorn eller på tisdag så hon får gå på
rullbandet i vatten. Riktigt bra träning det med! Synd man inte har en
sån hemma bara :P
Annars blir det trav nu i början på veckan!

Kiss /Lucy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0