Friday, I'm in love...

Ja, nu har vi ännu en trevlig kväll att tacka tvillingarna Carl & Philip för!
I fredags blev det grillning och mys på deras terass i Skälderviken och lite fortsättning
inne i huset innan det bar av in mot stan för utgång.

Mycket trevligt folk på plats! Bland annat Micie & Marielle då som jag drog dit med,
sen förutom Calle & Phille så Pändy, Louise, Max, P, Willie, Kalle, med flera...

Kom dit vid halv19 så började grilla direkt. Alla åt i omgångar typ eftersom maten blev
klar efter olika lång tid...
Folk kom och gick. Folk var glada. Folk hade kul. Folk började bli berusade, och så vidare:)
Sen in till stan och första stoppet blev Micie's bostad för att kolla läget på hennes
syrras fest. Sen ner i stan där det blev lite delade meninga och vart vi skulle bege oss, tråkigt nog!
Det slutade i alla fall med att jag och Mariii gick till Nick's där det blev lite dans & dricka.
Sen bort till Morris där vi ganska snabbt tröttnade på all house/"techno". Så efter lite
pommes på Lindens hoppade jag upp på min järnhäst och begav mig hemåt till min älskling:)

Tack för en trevlig kväll, men som blev lite otursam på senare timmar...

Kiss and ciao ragazzi!








Ser ut som jag har påssjukan och är hög typ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0