Headache

Åå, man blir verkligen trött i huvudet när man sitter framför datan
nästan hela dagen. Men men, fått en hel del gjort i alla fall!
Ser ut som jag har jobb att göra här hela sommaren... Det hade vatt riktigt bra!
Så nu har jag lite sånna småjobb till sommare isåfall. Skönt, så slipper man
ha ett man måste gå till i princip varje dag.
Detta kan jag göra hemifrån på datan, jag & Matilda skulle få lite av morfar's jobb
och hjälpa honom med det, +att gå och skriva upp sig måndagen efter studenten
så får man lite där!
Men i vilket fall som helst skulle jag lämna ut mina CV till hotellen men
 det har jag fortfarande inte fått gjort än... Men ska försöka hinna det på torsdag!


Idag när jag kom hit till kontoret åkte vi ut till flygplatsen för att kolla deras nya
reklamtavla som kom upp igår.
Och ja, här nedanför ser man då min kära fader... "Vi måste få lite dimension på
bilden!" Ja, jo... De är lite busiga här tycker jag. 
Stackars Daniel(som jobbar här) när han kommer tillbaka imorn. Hehe.
Och sabbar varandras mobiltelefoner mm. Tänk vad mycket skit ens föräldrar säkert
har för sig utan att man har en aning! :P


Smidigt att de tog bilden så han täcker loggan :)


Fin va den i alla fall


(Och nu klämmer pappa ur sig att han känner en på Storbildsbolaget... Han tror
inte vi kunde haft användning av det inför UF-mässan när jag pratade med honom
om monter? Pucko:P Jaja, får se nu inför SM om vi blir tvugna att göra om hela:/ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0