HIF vs. HBK

Nu sitter jag och väntar på att vi ska dra till Helsingborg och kolla fotboll på Olympia :)
Oscar<3 kommer hit med Bobby snart och hämtar mig sen ska vi plocka upp Matte på
i.p. efter att han har tränat klart...
Någon jävla vimsig kärring "snodde" bilnycklen här till vår bil så jag & Oscar
fick lifta med B & M!

Ja och HBK står då för Halmstad, där våran stjärna Emil Salomonsson numera spelar!
Ska bli kul att se han i den blå-vita tröja istället för ÄFF's gula...
Så därför hejjar jag på HBK idag:D Go Emil! Haha.

Nej men härligt och hitta på något i detta underbara vårvädret i alla fall

Peace, love 'nd carrots!
...Eller vad är det hon brukar säga, den där bruna sötsaken;) Haha. /Lucy




Kommentarer
Postat av: Anonym

you got it so right baby;) bra du sprider budskapet vidare haha!

2009-04-23 @ 21:11:00
Postat av: Anonym

ja de va då issa kissa som glömde skriva sitt namn hehe

2009-04-23 @ 21:11:36
Postat av: Lucy

haha, ja de är bra;) synd att du inte kan följa med ikväll på grillning i skälderviken o sen ut:( <3

2009-04-24 @ 14:01:15
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0