I'm back on track!

Ooh yes, efter typ tre dagars sängliggande fick jag
ÄNTLIGEN komma ut i det underbara vårvädret.
This is life! Våren är nästan här och sommaren på väg.

Detta betydde ju dock tillbaka till skolan och prov också... Mindre inspirerande.
Dagen började med ett tre timmars långt matteprov. Wonderful...
Sen var det bara en lektion kvar i alla fall.

På håltimmen gick jag & Karro<3 en runda på stan.
Det blev en latte ute i solen på Torstens:)
En runda inom Susanne med och boka klipptid och
inom Lita för att leta jeansshorts. Självklart var där ett par skit snygga,
men priset var tyvärr desto mindre lockande... 2 500:( Även om jag gärna
lägger lite mer pengar på något jag verkligen vill ha så var det priset lite för saftigt
tycker jag. Så det blir till att leta vidare!

Sunny kisses;) /Lucy


Lövet<3
(hon fick en ny kompis! snyggingen i bakgrunden. hehe)


Latte + lite annat refreshment :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0