Inför balen...

Ja, som sagt så var jag & mamma på stan i fredags och köpte väska,
skor & kollade på örhängen.

Väskan inhandlades på Pläders på Storgatan här i Ängelholm. Av märket Fancy Fanny,
i färgen metallic-silver. Inuti ligger en axelrem, en silverkedja, som kan vara användbar
när det ska dansas tillexempel;)
Jag kan också tipsa om de 20% rabatt de ger där till alla elever på Rönne. Där
finns kuvertväskor, sjalar & eventuellt något smycke inför balen.





Skor blev det i en lite enklare modell. Jag tycker det känns ganska onödigt att köpa
skor för 1 000 kr typ som knappt syns under klänningen och som man ska ha till en
speciell kväll bara.
Det blev i alla fall dessa som jag skulle kunna använda vid fler tillfällen...




Örhängena på Orlings Guld var från danska designern Björk.
Riktigt fina! Vet bara inte om de är vad jag letar efter till balen... Kankse att jag vill
ha lite mer "glamm & glitter". De var först en hake då som man trär genom hålet i örat,
sen nedanför örat lixom så hängde en silverring, och fäst i den(alltså nedanför) 
hängde en vit bergskristall med lite matt yta.
Fick låna med mig dem när jag ska prova klänningen på onsdag så får se då! :)

See ya!
Kiss /Lucy



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0