Långfredagen

Bättre sent än aldrig, som jag brukar säga... Hehe.

Efter att ha varit på stranden med Mariii & hästarna blev det hem en snabbis för att
sköta om min egen häst och svida om.
Sen var det ut till Aggarp igen för en grillkväll. Det var helmysigt!
När jag kom ut dit igen var Issa, Emil, Sebbe, Söder, Jonas Sofie & Hampe där.
Sebbe & Emil grillade kyckling & fläskkotlett och Sebbe gjorde god potatis,
rostade grönsaker i ugnen & vitlöksbröd, som han fick hjälp av de andra boysen med! Jag
bidrog med bearnaisås och dukning... Hehe.Sen hade vi typ världens godaste måltid!
Det var en mega mysig kväll. Vi lagade mat, spelade fotboll,
chillade med både det ena och det andra, spelade cubb & festade till det lite mer på kvällen :)

Det är när det är så här i detta sällskap som jag trivs som bäst! <3






Hemmagjort cubb av vedträ'n!




Kommentarer
Postat av: malin

roligt :)

2009-04-24 @ 15:45:30
URL: http://malinholmstrand.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0