Mölle "goes" Busfabriken


Idag hade vi planerat in en tripp till Mölle tillsammans med Karro & Alex.
Njuta av vårvädret, naturen och äta gott. Tråkigt nog vaknar man upp till aningen
sämre väder idag. Men eftersom vi satt av denna dag för detta tog jag & Oscar<3
för givet att det ändå blev av! Men icke. Tyvärr har det en tendens att rinna ut i
sanden när vi planerar...
Sorgligt men sant.
Så där gick vi miste om ett trevligt restaurang besök i Lund med resten av familjen
på kvällen, när solen tittade fram igen, som påverkades av detta.

Men vi gjorde det bästa av situationen och tog med Oscars två småbröder och
 en kompis till Busfabriken i Helsingborg.
Och jag kan säga att vi hade så extremt kul där! Haha. Så härligt och bara få vara
 barn igen för en liten stund. Min personliga favorit var klätterväggen på en vulkan med
rutchkana ner... Hahaha. Och de bokstavsformade pommesen!  


Stanley & jag i hoppborgen :)


Oscar! Haha


Theo, Christian & Stanley


Oscar bland alla boll-kanoner

fast lite suddigt tyvärr:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0