När...

Vad gör man när ingenting går som man vill?
När ingen vill eller tycker som en själv.
När man känner sig som världens mest ensamma trots att man har fullt av
personer i sin närhet.
När man känner att man bara ger och ger men bara får skit tillbaka.
När den personen som en gång stod en närmst bara försvinner i bakgrunden.
När den personen som borde stå dig närmst verkligen inte förstår.
Och när den du litat mest på i hela ditt liv sviker dig och din bild av den.
Vad fan ska man göra då?

Är det någon som har svaren på dessa frågor så SNÄLLA, ge mig dem!


Jag försöker stänga av, tänka positivt och inte bry mig.
Men det funkar bara till en viss nivå, sen brister det.


Längtar bara tills den 12e juni. Efter det är jag helt fri.
Jag har inga krav på mig, inget planerat och INGEN jag behöver ta hänsyn. Då är
det bara bara jag som gäller för mig!




Kommentarer
Postat av: issa

<3 jag bryr mig om dig, right behind you...

2009-04-21 @ 21:52:25
Postat av: Lucy

snäckan då, du är underbar <3 och tack det samma!

2009-04-22 @ 00:59:46
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0