Saturday night

Sticker in lite om igår kväll här också, glömde ju innan... :)

Det blev en lugn och mysig kväll i Mariii & Emils lägenhet:)

Sebbe var också där och han hade med sig filmen Bedtime Stories som vi
kollade. Den var på alldeles lagom nivå för mig igår kväll. Med andra ord så var jag
mycket sliten, precis som de andra tre! Fast vi hade nog olika anledningar... De tre
 hade festat natten lång dygnet innan. Jag där emot har varit sjuk, vilket är en mindre
glamorös ursäkt enligt mig! Men men...
Det blev i alla fall chill, film och gött snack:) <333


me & Mariii i somras at micie

Detta betyder att jag har en VIT HELG bakom mig gott folk! Mmmm, det ni... Hehe.
Festade inte i fredags heller efter mitt sängliggande. Skjutsade
bara Marielle, Issa & Micie till olles fest i Munka.

OBS
Vi hade 20 grader varmt i skuggan igår här hemma!
Tyvärr höll det inte i sig så länge ju




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0