SHOPPING

I just love it!
Men man får ta det lite lugnt... Mycket som var frestande att lägga beslag på men
jag shoppar hellre i STHLM om några veckor! :)

Ja, jag & Oscar<3 har då vatt på Familia nu i eftermiddag. Han handlade faktiskt mer
än mig idag. Egentligen tänkte vi tagit en liten tripp till Malmö på fredag när jag är
ledig och allt. Men detta räckte faktiskt nu. Vi båda lägger hellre de
pengarna i huvudstaden sen som sagt.

Jag köpte i ala fall en ny foundation, en mineralfoundation. Från Maybelline. Det bev
nyansen "Sand" eftersom jag har en ganska gul ton på min hud, så den passade bra!
Jag tror jag måste börja tänka lite mer på min hy! Eller jag har lärt mig vilka produkter
min hud klarar av och rengöring och så där. Men det blir ganska mycket make-up som
täpper till nästa året om, förutom 2-3 månader på sommarhalvåret. Så jag ska
sattsa på mineral-Make-up nu tror jag! Sett ett bronsing-powder också som jag
tänkt investera i snart.
Sen hittade jag ett par söta ballerina-liknande små skor. Jag har bara ett par skor att gå
med i skolan nu när det är så här lite mitt i mellan, så dessa passade fin-fint!
Och dem fick jag av min gulliga pojkvän! Tack bebo<3

Oscar köpte ett par beiga chinos, en svart & en vit piké och
två par lite mer sommar-/tygskor, ett par svarta & ett par marinblå.
Hur snyggt som helst, både tillsammansoch med andra plagg. Han blir så fin så! :)






Sen var det någon j*vel som snodde mina favorit solisar:(
Antagligen la jag dem i provrummet och glömt dem där. Sen när jag kom tillbaka så
var de inte kvar.
Moget och ta något man hittar i ett omklädningsrum? I så fall låter man väl
dem ligga kvar om ägaren skulle komma tillbaka och leta efter dem? Herre gu'...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0