Strandeeeeen

Mer uppdatering...


I torsdags också så ringde Marielle mig och frågade om jag ville följa med till stranden
dagen efter med hästarna.
Självklart sa jag ja! Finns det något som är härligare än det? Knappt...
Och eftersom min egna Oh Matilda är skadad kan jag ju inte åka till stranden med henne
så då passade det bra att hjälpa Mariii lite.


Så i fredags förmiddag hämtade jag egen bil och släp, för de två av Mariiis hästar
vi skulle ha kan inte åka tillsammans i transporten.

Så först hem till henne och fixa hästarna, packa alla saker och chilla lite med
Emil som sällskap. Sen bar det av till stranden!
Väl där insåg vi att det var fler än vi som haft samma tanke, att åka till stranden.
Och självklart var väl det. Där var nog tre eller fyra hästsläp till och resten av parkeringen
var full med bilar. Men det gjorde ju inget, det var lika härligt än då! Trav och galopp i
den varma vårsolen i den vita sanden var underbart:) Efter ett tags kämpande med
Narani fick Marielle äntligen ner henne i vattnet så det blev lite bad för dem också!


Lovely day!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0