Sweet monday

...för en gångs skull.
Men beror ju på att det är lov och man kan göra vad man vill:) Nästan! Jag har
faktiskt jobbat lite idag, men bara tre timmar typ. Så skönt,
jag kan komma och gå när jag vill, ta de lite lugnt och jobba lite. Så va inte
på kontoret fören vid middag.

Innan dess blev det en runda på stan.
Klippte mig hos Susanne. Det blev så bra så! Vi pratade lite om min uppsättning
till balen... Det kommer bli så snyggt:) Och så diskutera vi hur vi ska få mig blond
igen tills dess. Och det visade sig vara lättare sagt än gjort. Skit också! Mög är det,
vill vara blond ju till den klänningen och den uppsättningen. Frågan är om det är värt ca 
2 000 kr för att bli blond nu och eventuellt ännu mer om jag inte blir nöjd och måste
tona det igen. JAG tycker ju det är värt det men eftersom jag själv inte kan lägga dem
pengarna på det nu är ju frågan om min mamma tycker det är värt det...

Sen gjorde jag av med nästan alla mina nuvarande pengar. Men det spelar ingen roll för
det var till ett gott ändamål: SHOPPING!
Bev den svarta långklänningen jag pratade om för 99 kr från Vila.
Sen ett par vita Converse i låg modell.
Och till sist träningsbyxorna jag lagt undan. De är i sånt svart stretchigt material,
halvlånga så de bara går nedanför knäna.







De ser lite blåa ut men är svarta!

Kommentarer
Postat av: Lina

Var köpte du de träningsbyxorna?

2009-04-06 @ 23:32:13
Postat av: Lucy

på Åhlens!

2009-04-07 @ 09:58:12
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0