50års party

I lördags firade jag och ungefär 100 personer till min mosters man, världens bästa Bosse, som fyllt 50. Och det var skit kul, gott ös! Det var liveband, tal, uppträden och annan underhållning. God mat var det också med massa olika sallader, tillbehör och grillning ute i "trädgården". Mys!

På vägen hem skjuttsade vi Anne & Åke också så vi följde med en runda in till dem. Där har jag inte vatt på typ åtta år... Vilka barndomsminnen som kommer tillbaka direkt. Det är så underbart. Jag tror det betyder extra mycket för en också kankse när man har skilda föräldrar, eller jag upplever det så i alla fall. Då är det det som man minns från när man var liten, allt var tryggt och "som vanligt" då. Riktigt snyggt uterum som Åke hade byggt också helt själv. Vi blev riktigt imponerade, sjukt snyggt! VÄRLDENS sötaste hund hade de också! Elsa, en svart liten hårtuss som vägde typ fyra gram, ungefär. Stoppade henne nästan innanför jackan när vi skulle gå:) Jag vill ha en mysig liten mini-vovve! Men tyvärr passar det inte så bra i mitt liv just nu så det får väl bli senare.



Oscar & sis.
<3


Syskonen Alex uppträder! [Álex] ;)
Julia som kör, Thim som kör, Dennis på bas & sång, 
Joel på trummor (syns knappt:( & Robbin som kör.
Körde en gammal Beatleslåt. Och sorry guys, men Dennis & Joel sticker ut och
är riktigt duktiga här! ;)


Pappa som står där, håller tal/spexar med Bosse som sitter uppe på en barnstol.
Det var något om ett gammalt minne om någon bolero när de skulle vindsurfa...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0