Back to school

Fast inte riktigt... Där trodde ni nästn att jag skulle börja plugga va? HAH! Verkligen inte... Nej men jag menar att bloggen är nu tillbaka efter sommarlov. Så egentligen finns det riktigt mycket att ta igen men jag tänkte summera min sommar med bilder på facebook. Jag återkommer dock när det är genomfört för det komme nog ta ett litet tag till !

Ljusfesten i fredags i alla fall med babesen<3 Först satt vi och mös nere vid Vita räck med massa annat folk, sen gick vi vidare till Bahnhofs öltält och det blev besök på Torstens & Nicks efter det. Morris hann jag tyvärr inte med, tidig hemgång på grund av tävling...


love. <3


love. <3
charmig kille nere till vänster;) han var med på alla våra bilder av någon anledning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0