Helgens sysselsättning

Den gångna helgen bestod till stor del av tävling. Tyvärr gick det så där... Första tävlingen på riktigt länge! Även om det faktiskt inte riktigt var förklaringen på problemen som uppstod. Men BÄSTA tränaren Stefan var där i alla fall och hjälpte mig och såg problemen. Det bästa av allt är att vi redan har en lösning på vårt lilla problem: nytt bett. (Mycket bäst här nu...) Så det ska nog testas till helgen vid nytt tävlingstillfälle:) Och jag hoppas och tror att det kommer gå super då<3 För övrigt så sov jag och kollade på tv hela lördagen och söndagen kändes det som. Hehe.


"Oh Ma", jag & pappi fixar...


Oscar var fotograf denna dag:)  (lördag)


Oh Matilda & jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0