ingen kontakt alls

...med internet där hemma. Så jag kom på det igår, att det var ju därför det blev sommarlov här från första början:P Sen har det varit massa resande och andra saker som tagit upp min tid. Och när jag satte mig vid datan för att skriva ett inlägg i söndags så fungerade ju faktiskt internet. Men igår ville det inte igen. Skit också! Så det får bli lite uppdatering från kontoret här nu framöver tills det är fixat där hemma. Därför får min lilla hårddisk övernatta här på skrivbordet för att detta ska ske på ett så intressant sätt som möjligt:) Mendet fungerar väl det med... I vilket fall som helst så blir jag så sjukt irriterad när saker och ting inte går som jag vill !

Men som sagt, uppdatering snart. Fast först väntar nu fika med nybakade bullar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0