Lugnt men trevligt

Lyckad fest igår hos Olle:) Det var jätte trevligt! Det tråkiga var att jag inte kunde dricka ett skit typ... Jag var hos doktorn igår för har fullt med blåser i gommen, trodde först de var förkyldningsblåser bara men så gick de aldrig över. Det visade sig sen att det bara var riktigt kraftiga förkyldningsblåser, men eftersom jag hade sånna spänningar i hela huvudet & värk i munnen så fick jag ändå tabletter. Ett litet sidospår där ja... Detta har resulterat i att jag varken kan dricka eller äta annat än snabbmakaroner & vatten i princip, och kan då inte heller dricka alkohol :( Så det blev en lugnt kväll för mig, tråkigt nog, med hemfärd ganska tidigt. Så även om Bahnhof lockade väldigt mycket när jag kom in till stan igen från Munka så var jag dessvärre inte sugen. Skit också! Men men, that's life. Hade en trevlig kväll i alla fall med trevliga vänner. <3

Blev inte så mycket bilder för det var för mörkt när jag kom på att jag skulle fota... Men några!


Izzy & Fille dissar något eller någon. Hehe


Och Sebbe här då som aldrig röker, med en städhandske på sig som Olle fick av oss i flyttpresent:P
För övrigt var Sebbe en aning rund under fötterna (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0