Lycklig

Ja, lycklig... Det var precis det jag var igår kväll efter träningen. Asså fy fasiken vad fin Malle va!!! Hoppade en fet oxer på 1,40. Jag kan inte fatta att vi har gjort sånna framsteg, både tillsammans och var för sig har vi både utvecklats och mognat lixom. Hon lyssnar verkligen på vad jag ber henne om, hon accepterar att  jag  placerar henne framför hindret och att jag säger  hur  hon ska göra det. Och jag har blivit noggrannare och säkrare på  allt  jag gör samt blivit av med min höjdrädsla igen. Det är helt underbart. Allt var så enkelt, hon bara flyger över! Stefan sa det att med det hoppet hon har så hade han frågat vad hon kostade om hon var 4 år.(nu är hon då i sina lite äldre dagar) Även på det 1,40-hindret så är hon asså flera decimeter över. Åå, lycka säger jag bara! <3

(Någon i intresseklubben som antecknar? Hehe. jag var bara tvungen att skriva av mig lite...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0