NRJ in the Park

Ikväll
bär det av till Malmö med girlsen för att kolla NRJ på Stortorget. Inga jätte höjdar-artister dessvärre måsta jag säg... Av de man kände igen var det möjligt vis en bra grupp och det är då Dead by april. Inte min musiksmak i vanliga fall men man har ju blivit hjärntvättad med den låten, och musikstilen över huvud taget, hos Emil typ. Hehe. Annars är de väl de man nästan inte har hört innan som verkar bäst, som Swingfly, Mini Viva & Sheri. Kollat upp dem på Youtube nu serru' ;) Eller bara jag som är lite efter kankse?

Kameran får åka med i alla fall så det blir lite nice pics, till skillnad från i lördags på festen. Sommaren lider ju mot sitt slut och då ska varje stund tas till vara på och förevigas:) Bilderna har då ännu inte kommit upp i gårdagens första inlägg eftersom de ligger på min mobil = inte så jätte bra kvalitet på bilderna.
Alltså är det detta jag ska förhindra ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0