Amme' TJA

Nu har jag och Micie bakat lussebullar!! :D fast vi brande typ en halv plat... haha ovantat va? safranen va iallafall sa sjukt dyr sa det blev bara det i halva smeten, sen vanliga "matbullar" av resten :) och sa fick vi anvanda oss av folie Ha ha. Sa att forutom att vi inte hade rad med tillrackligt med safran, brande en stor del av dom, fick anvanda folie vilket resultera i att halva bullen sitter kvar fastklibbad pa platen och att de MED safran typ inte smakar nagon safran for vi gjorde fel sa blev dom bra :)



Jag va pa ett litet mote idag med chefen for Plan B. Det gick bra :) Ska jobba imorn! Ska folja med ut pa deras pub crawl hela kvallen och typ salja t-shirts, linnen och sant med deras logga pa & glow sticks mm... haha

Ska ocksa saga att jag pratade med Oscar i telefon tva ganger denna veckan! :) och hans mammy Griselda too. Det var kul, det behovdes verkligen. <3

Mulet har idag igen. Faaaaaaaaaaaan maste jag bara sag da tyvarr. Men de har lovat bra vader imorn och det har spruckit upp nu ikvall sa jag haller alla tummar jag har for att det blir beachen imorn!

Men ja, nu ska i gitta.

Xxxo

P.s. jag kaka tottelini innan, elr hur tusan de stavas. Sa sjuuuuuukt gott. Rekomenderas varmt:) med skinka & ost i da!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag såg att du kommenterade en tjejs blogg om elise ryans klänningar jag har 3 stycken helt nya oanvända en svart vit en rosa svart o en rosa nyårsklänning

hör av dig till min mail om du är interesserad

[email protected]

2009-12-16 @ 08:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0