arets kvall

Igar va nog den roligaste kvallen pa ett par veckor iallafall har :P Grabbarna anlande igar namligen. Haha, alltid lika storda <3

Iaf sa gick jag och la mig kl 6 igar morse, vid 9 peta Mariii pa mig och tyckte jag skulle folja med och mota upp killarna for de kom med bussen fran Sydney da. Och visst, full som en kastrull fortfarande efter typ 2,5 timmes somn sa jag ja. Sa pa vagen blev det en fralla & en red bull. Sweet! Efter att ha hangt med dom snabbt till deras hostel och lamnat vaskorna sa blev det beachen!

Utgang pa kvallen sen ja :) satt och festa pa deras rum i vaningssangarna... Myyys. Haha. Efter att ha sankt en flaska vitt, sa va ja som alla andra, redo for utgang! 20 skrattanfall, sydgravet, arets arm, arets fyllo, arets bild, arets ALLT. hahaha faaan man har alltid lika kul med the gang ;D

och psyk-bilderna kommer inom kort!

PEACE

*ut och gora Nimbin, ut och gora Nimbin. HAHA. Ut och gora Mindy... Ooups!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0