Christmas day

Japp, julafton i Australien avklarat! Nu ska bara alla andra har fira jul ocksa, dom firar ju idag...

Det blev iallafall julmiddag for oss igar hemma pa balkongen med Eddie & Stefan. De slutade inte foren ganska sent sa vi borjade val kaka vid halv9... Det resulterade i att vi inte ens kom utanfor dorren underkvallen eftersom vissa drog pa ganska bra! Haha.
Jag och Marielle somna iallafall i vars en soffa sen efter all julmat. Tror aldrig jag har varit sa matt assa!! Men nice var det.
Vi hade typ samma mat som man har hemma; skinka, kottbullar a la Lucy, potatissallad a la Micie, prinskorvar, agg, ostbricka, kex & brod + sea food, sa det sista och Micies verk som skiljer sig lite val... Samt en massa dricka. Micie & Stefan klarad sig langst. Jag och Mariii somna i sofforna som sagt och Eddie ute pa balkongen! hahaha. Och detta fick vi sa vanligt dokumenterat ocksa av Stefan sa han har skrivit ut kort pa oss. Nice ?



Julklappar blev det inte sa mycket direkt. Fast jag fick pengar av mammi & papps till fortsattningen pa min resa har! Sweeeet sager jag bara :D fast pappsens kommer sen nar vi lamnar jobbet i april och ska ge oss ut pa aventyr igen och mammis nar vi drar till Asien! Sa det blir perfekt.

Tankte slanga upp lite bilder ocksa fran igar... Dokumenterade hela var julmatlagning och sen ar dar lite bilder fran pa kvallen! Men de kommer senare for jag har inte med mig kameran har pa internetcafet nu.

Pratade med alla i min undebara familj igar ocksa:) mamma, pappa, sis, <3, saga, christina och farmor & Cissi! :D Sa idag ska mammi och dom ringa igen nar dom ar hos moster och kusinerna med morfar ocksa :)

Sen hade pappa skickat en skit rolig film som han hade gjort! haahahah. Jag satt har ock skrattade for migsjalv x) har far ni en stillbild fran den iallafall

Hahaha. Det ar san film dar man kan satta till en bild pa sig sjalv, sen dansar den har lilla nissen/alfen (eller vad det heter) runder som varsta discokungen ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha peter hahah! business mannen going crazy;)

2009-12-25 @ 13:45:10
Postat av: Hille

Hej Lucy !

Vi saknar dig här nu i juletider. Julia satt tyst för sig själv har igår, suckade o sa ( lite ledsen ) - Mamma, nu börjar jag faktiskt sakna Lousie. . . Ja och det gör vi andra med. Men, du sser ju ut att ha det nice down under så,tiden går ju fort och snart är det Maj och vi får träffa igen. SYnd förresten at inte vi andra kunde se Peters julhälsning. he he :)

Puss & Kram

Hille, Bobo, Jullan, Mamma, Tommy, Morfar, Matilda, JUldagen 2009 :)

2009-12-26 @ 01:44:55
Postat av: Louise

Sv: Heeeej Hille & alla!

vad kul att ni kollar in bloggen och bilderna :D

aaa, hon e val for gullig! och jag saknade er ocksa kan jag saga. inte van att vara ifran alla er pa julen. men ja, nagon gang ska ju vara den forsta... men vi har det jatte bra har! beger ju oss till sydney pa mandag vilket kommer bli saaaa nice :) sa ja, snart maj! fast an att det har kant som att vi vatt har i ca 4 manader redan.

Halsa alla! Pussar & Kramar Lollo

2009-12-26 @ 11:31:36
URL: http://lucysblogg.blogg.se/
Postat av: Lucy

Sv: (anonym= Oscar eller ngn "liknande")

hahaha ja da skulle ni sett filmen istl ! hahaha. sa javla kul xD

2009-12-26 @ 11:32:45
URL: http://lucysblogg.blogg.se/
Postat av: B

anonym: Oscar :)! glömde:P

2009-12-27 @ 17:40:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0