Cheers mates

Nu maste jag saga att jag borjar bli javligt uttrakad har i Surfers Paradise!!! Finns fan for lite att gora :P Bara festa, ligga inne och vara "trott" dagen efter eller stranden/stan. 
Jag vet vad jag sa om det dar innan med att relaxa, ingen press och de. Och det har varit javligt skont! Verkligen.
Bara det att det har blivit trakigt nu... Jag & min kropp ar fan inte van vid detta. Mitt liv gar i 280 annars. Det var lixom alltid hem fran skolan, ata och chilla lite, till stallet, rida, mocka, fixa allt, hem, duscha, pa med klader och fixa, tut tut sa star dom utanfor, springa ner for tarappan, maten i handen, ut o in i bilen och ivag och hemma sent! Upp nasta dag till skolan, och samma sak... Osv med fester, kompisar, tavlingar, familjen som man hela tiden gjorde ngt med. Och da uppskattade jag stunderna jag kunde varva ner mycket mer! Och jag har nog kommit fram till att det ar sa jag vill ha det! Sa far man ta semester ibland lite da och da och koppla av istallet.


Som igar, fy fan assa jag holl pa och fa paniiiiik. Marielle & Micie blev ratt trotta pa mig efter ett tag med allt mitt tjat om att gora ngt :P Jag va nastan pa vag att ut och springa en runda!!! Och det sager inte lite... Om jag vill ut och springa, dahar jag fan trakigt kan jag sag. Men tror de far bli en av mina sysselsattningar har i fortsattningen nu. Bara de att de far bli i Converse... Haha. Vi far val se hur det gar. Inte sa nice kankse, kommer val ha skoskav till 1000 sen.
Men ja, sa igar planerade jag denna dagen for att det inte skulle bli som igar. Sa idag skulle jag upp vid 9, springa en runda, komma hem och kaka frukost, ga till stranden vid halv11 kankse och forsoka fa med dom andra 2, ga inom PlanB's kontor pa vagen hem och tjata pa dom lite mer om jobbet, storhandla pa vagen hem.
Och jo, DET GICK JU SJUKT BRA... Det hela borjar med att vi far ala med Mariii till akuten kl halv 2 inatt :( Men ingen fara, ingen fara! Hon hade sann sjuuuuk hosta sa hon typ bara kloktes, sa fick in dar och ha medicin till henne. Och det lat val inte sa jobbigt tyckte ni, men JO, for vi satt dar till kl 5!!!!!!! Detta betydde da att jag somna vid 6 imorse och inte orka upp och springa vid 9... Nar jag sen vaknar halv12 sa ar det MULEEEEEET= ingen strand. (Y) Skiiiiit


Mariii trottna pa min overskotts energi och tejpa fast mig i bordet...

Nu har jag iallafall vatt borta hos Plan B om jobbet. (det ar ett foretag som fixar pub crawls, saljer biljetter och paket till klubbar mm. Tankte att dar va ganska latt kankse och fa jobb for en kort tid bara, vilket da va 3 v.) Sa forra veckan nar jag va dar sa jag att jag vet att 3 v ar kort tid men ni kankse behover lite extra hjalp iallafall nu over jul och sa. Och jo det gick jatte bra ju med bara 3 v, sa jag lamnade mitt nummer och sa sa skulle de hora av sig! (hah, den har man inte hort inann...) Sa gick jag dit idag igen da och da va 2 v lite lite, kankse om jag kan stanna till efter nyar (3 v)... Sa typsikt! Segon!
Men ja, just nu ser det inte sa ljust ut for oss over nyar sa man vet fan aldrig. Hoppas pa Hille & Bobos norska kontakt som har en son i Sydney som bor & pluggar dar. Sa vi far se hur det gar med det! Hall tummarna for oss! :)
Anyway, pa vag fran plan B's kontor sa hitta jag en riktig godisaffar!!! :D Ni ska da veta att det finns typ inte losgodis har... Men har hade dom sant som vi har hemma, skiiiit nice :D Men of course va det mega dyrt! Men det sket jag i och projsa 60 svenska for en halv godispase typ :) Braaa daaar Lucy. Halla i pengarna? Men va fanken, en gang bara ju:) an sa lange... haha.
Sa sitter har nu pa vart alskade "internet place" dar de bara tar $2 i timmen! vilket = extremt billigt typ.
Och sa blir det storhandling pa vagen hem av mat.



Och sa hade jag fatt mail av Tommy! Han hade skickat dessa fina bilderna :) Blev sa himla glad. Saknar min familj dar hemma<3 Fast iagr fick jag prata med manag av dom och da blev jag jatte glad :) Pratade med kuselin Julia, moster Helen (aven kallad Hille tidigare har :P), mammi & sis<3, och sa lite snabbt med Jeppe faktiskt! Sa grattis och sa for han fyllde ar igar.


Titta sa fina:) hihi. Fast synd att mammi typ blundar bara:(
Sis, Tompa, mammi, Helene & Julia.
<3


mammi kramar mig :)
Hon ser lite rolig ut. haha


Kommentarer
Postat av: B

har du inte pratat med någon mer i telefon dessa dagarna?;)

2009-12-14 @ 11:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0