Heey

GOOOOOOOOTTTT. Jag och Mariii har fatt jobb nu efter nyar i ett hoppstall. Dar vi far tavla och sant!! Forst snackade marielle med en annan och jag med denna, men sa horde han inte av sig som marielle pratat med sa hon fragade min ocksa eftersom hon hade sokt till det med, sa sa hon att bada fick det. sa den 10e januari drar det igang i 3 manader. Fy fan vad glad jag blev nu. Har tydligen vatt ifran dom dar vackra djuren lite for lange nu... (Ber for mig sjalv att allt ar val med min vackra OhMa)
Men sa mammi & pappi, det blir ett dyrt packet ni far skicka till Camphill utanfor Sydney med tavlingsridbyxor & kavaj, nagra fler ridbyxor, hjalm, stovlar mm :)
4aringarna dar ser jatte fina ut, aven om vissa varkar ha hoppat javligt hogt for att vara 4 ar bara... men det kan ju vara loshoppning ocksa :) dunno... Sa vi far se, nu kankse man har andra aret med visa hit till Aussie sakrat :D
*
http://www.cudgegongwarmbloods.com.au/* klicka mellan stjarnorna har innan sa ar dar en lank till deras hemsida:)

Iallafall sa ar vi ju fortfarande i Surfers nu. Har vatt forkyld som tusan nu i typ 3 dagar... lag hela dagen ifag och idag pa formiddagen, men pallrade mig upp efter att vi kolla klart pa Meet Joe Black.

Coolangatta har om dagen var nice! Kul med en liten utflykt. Jag tror faktiskt jag borjar trottna lite pa Surfers nu... hehe. Det anda man kan gora har e att festa eller ga till stranden :P Vi fick tag i brador till ett betydligt battre pris an jag raknat med faktiskt. Men det var sa javla stromt sa vi kom fan knappt ut. Helt sjukt! Jag stog och bara trampa i typ 5 min utan att komma en meter. Men annars var det nice. Vi kaka Subway sen. us<3Subway, sager jag bara ;)


haha, har ar vi pa vag till stranden for surfing, bad & sol, sa har vi en tomte som busschaffor...

Fest i forgar kvall oxa med Felle och Louise. Och det blev latt en av de sjuuuukaste kvallarna hittills!!! hahahaha. Fy fan va jag & Felle yra... Vi skulle bara tillbaka och hamta hennes ID pa deras hostel. Jo visst, we ended up pa rum 22 med shotar av alla dess slag & med foton som gjorde dom glada xD vakten kom in, tittade pa alla, skakade pa huvudet, och gick ut... HAHA. Helt sjukt. Mmm, tror ni vi hittade dom andra sen eller? Napp! Sa vi sorjde med en riktigt rojjar runda pa Coctail&Dreams, kebab och glass ;)

  

Idag blir det utgang igen :) sa vi far val se hur det gar. Jobb-planerna har har val gatt i kras. Men kanns skit samma, jag klarar mig fram till den 10e jan :D Fast ska kolla nu pa vag hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0