Heey dudes

Imorn ska vi pa fest med Eddie & Stefans jobb. En tjej dar som brukar fixa lite kul fester sa dom :) sa imorn ar det beach tema! ska bli mkt nice.
Festade till det i tisdags med RnB night pa Bedroom och Ladies nght pa SinCity. Gjorde inte av med en enda dollar den kvallen! trots det var vi lite "trotta" igar. Bra det dar med gratis drinkar till alla tjejerna:) haha... Overnattning i varldens snyggaste hus! Helt sjukt nice kvall trots alla bravader. Borjade nere pa stranden vilket var mys:)



Livet har i Surfers flyter pa annars... Som jag sakert namnt sa har jag borjat trottna pa detta stallet nu faktiskt. Hade MER an garna vatt i Byron nu:) fast allra, allra helst hade jag befunnit mig i Sydney omradet sa vi iallafall kunde gett det en chans.

Lite creepy ibland hur manniskor forandras... Efter att ha spenderat sa mycket tid med nagon tror man att man kanner dom utan och innantill. Men sa ar det nog inte. Precis som jag inte kaner dig alls. Vem ar du? Alla bara spelar pa sin fasad utat. Ibland till det battre & ibland till det samre. Ska bli intressant och se vad det ar for besked man far ikvall! Det kommer bevisa ALLT, om du va den du sa eller inte. En sak ar sakert, man kan inte lita pa folk. Det enda jag forsoker intala mig sj, lite inte pa nagon. inte nagon! vissa kan man lita pa i vissa avseenden men fan ta mig inte alltid. Det far jag bevisat om och om igen. Och det skrammer mig sa otroligt mycket. Beautiful lie...

Cheers! Xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0