Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen

Jag tror jag kom till en livsinsikt igar... Haha. Na men ni fattar 
inte hur harligt det ar har. Visst, har inget jobb for tillfallet
sa det ar ju inte sa bra... Men jag har ingen press pa mig
over huvud taget, ingen angest varje kvall man ska lagga
sig for man bara tanker pa alla hemuppgifter fran skolan
som ska va klara eller att man vet att man borde gjort lite
i det amnet ocksa egentligen, ingen press pa vad du MASTE
gora. Det kans sa javla skont i hjartat! Jag ar helt lugn,
helt avslappnad. Och visst, man maste kunna ha ett liv med
krav och saker som man behover gora! Men just nu ar det
sa skont att inte bry sig ett piss om det, bara gora precis
det man vill och kanner for, ge kroppen en riktig paus &
semester. Och faktiskt att komma bort fran allt folk. Sorry
men sa ar det faktiskt. Skont att slippa tanka pa andra och komma ivag!
Saknar dock vissa underbaringar dar hemma... <3



























Jag skrattar idag kanske gråter jag sen Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen Så jag lever idag, idag, idag Morgondagen är för långt bort men vi är här idag Så jag skrattar idag






Vissa dagar är brorsan på topp andra dagar är brorsan på noll Vissa dagar är jag redo att dra för det känns som att ingenting spelar någon roll Som när nära går bort, livet tar stopp Jag lever i nuet vår tid här är kort Jag pussar min mamma på kinden och ax För benim vill leva ut livet till max Är det nånting jag lärt mig i livet är det att aldrig ta nånting för givet Låt oss skåla för det för man får det man ger Inget mera med det allt är skrivet Gårdagen är redan förbi. Morgondagen är för långt bort i tid Tar vara på tiden jag fått, det är så jag vill leva mitt liv Jag skrattar idag kanske gråter jag sen Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen Så jag lever idag, idag, idag Morgondagen är för långt bort men vi är här idag Så jag skrattar idag Så jag skrattar idag Följde inga råd jag är självlärd Jag är det. Jag svär, bre Vill leva fullt ut jag är värd det Jag skrattar idag kanske gråter jag sen Jag vill leva i nuet inte ångra mig sen Så jag lever idag, idag, idag Morgondagen är för långt bort men vi är här idag Så jag skrattar idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0