Merry X-mas

Har kommer lite julhalsningar fran oss pa andra sidan jordklotet, down under...
Jag och Micie hade lite kul pa stranden med min tomteluva:) ha ha









Maste dock erkanna att vi ar lite avis pa er har med tanke pa alla harlig sno ni fatt nu till jul...

Och saknar er mammi, pappi & sis! Love till er<3 och alla andra i slakten som jag brukar fira jul med:(

Men vi har det bra har! Inte varje ar man fjallar pa julafton;) hahaha.

Naha, nu ska jag ga och steka kottbullar!

Cheers mates


Kommentarer
Postat av: B

Jätte fina bilder:)!!

2009-12-24 @ 08:55:05
Postat av: Lucy

haha, tack:) talk to you later!

2009-12-24 @ 09:55:00
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0