See ya Goldie

Japp, om nagra timmar bar det av mot Sydney. Dagen har for mig hittills bestatt av packning, stadning och pannkakslagning som vi ska ha pa bussen :) och dom blev aaaas goooda... haha.

Nu ska jag och Micie ner en runda till stan for att inhandla lite frukt och brod som ocksa ska bli var fardkost. For fy faaaan vad hungriga vi va forra gangen pa bussen nar vi vakna pa morgonen! Det ska jag forsoka att aldrig utsatta mig sjalv for igen. Sa ja, lite smarrit far vi ha till var 17 timmars langa bussresa. De e niiice.
Men pa nagot konstigt satt sa kanns det inte sa lange som det later. Jag menar det ar som att ta bussen till Osterrike ju, men det kans fan langre nar man aker dit an nar vi akte upp hit. Men det ar mentalt val. Da vet man att man ska aka igenom ett antal lander genom halva Europa, har ar man i samma land hela tiden. Sen tror jag att min hjarna har vant sig vid att inte sova!!

Ska ocksa plocka upp min  nyarsklanning nu nar vi gar ner. Ett riktigt klipp ar det, Filippa-varning pa den assa! hahaha. $20 iallafall, vilket ar ungefar 130-140 SEK. Hade kopt en innan men sa kom jag fram till sen att den va for javla trakig, svart... Skit fin sa, hade garna haft den hemma men har kan man vara lite mer somrig ju sa da far man passa pa :)

Men maste kila, Mic vantar!

TTYS (Talk to you soon :)

Xxx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0