shopping, Sydney & fest

Idag har vi vatt pa mellandags rea i Pacific Fair! Eller Boxing Day som denna dagen heter har. Men fraga fan inte varfor! Storsta kopcentrumet som jag har vatt pa kan jag sig. Shit pommes! Det orkar man ju inte avverka pa EN dag...
Shoppade inte sa mycket, far ju forsoka halla i pengarna. Vilket gar sadaaaar. Storsta anledningen till att man inte gick loss idag ar val att vi handlat ganska friskt hela tiden sen vi kom hit :S det blev i alla fall inpackning till mitt stackars har, och sa en sak till, ett par SKOR...! Kan ni tanka er? Fjarde paret jag kopt sen jag kom hit... Herre gu'. Hur tusan ska detta sluta? Sa just nu slapar jag runt pa 7 par skor... Bra dar Lucy. Och da har jag anda slangt tva par sen jag kom hit. Mmmm. Men snygga va dom iallafall :)

Pa mandag bar det av mot Sydney! Wiiiihoooo. Sa javla skont ska det bli! Trott pa detta nu faktiskt :P Dock en bussresa pa 17 timmar... Men jag & Mariii roade oss ganska latt forra gangen sa varfor skulle vi inte gora det nu?
Och ja, det ska bli javligt nice och komma ner dit! haha, mm mm m sager jag bara! Nyar i Sydney... Det ar fan inte varje ar. Fixa liten kylvaska med sallad, pastasallad, potatissallad, grillad kyckling, brod & brieost, vin & skumpa. Sweeeet sager jag bara. Sa dra ner till Operahuset och Royal Botanic Gardens vid 12 pa dagen, sitta dar och mysa i parken med de andra 1000tals manniskorna som kommer befinna sig dar i varmen ocksa, varldsberomt fyrverkeri fran Harbour
Bridge vid midnatt, och sen ska det festas sa dom gamla engelsmannen vander sig i gravarna! hahaha

Igar var jag och Mariii ute och partajjade (eftersom har inte finns ngt annat och gora. haha fast vi klagar val egentligen inte) det blev dock lite dyrt igar... Snacket med stort S pa stranden och en halv vinflaska innan. Det va nice kan jag saga!








och vi traffa anda en brud fran Angelholm pa toan har! som kande Mac dessutom, Mariiis brossa... Liten varld? Yepp!

Nu blir det snart Ladies Night pa Twnty1 med gratis intrade & gratis dricka. Fiiiint. Sannt gillar vi :)

Beachen har vi ocksa lyckats kravla oss ner till de senaste dagarna... Tog faktiskt emot idag att aka till ett kopcentrum nar det var sa fint vader. Men det ar bara pa det igen imorn ! Sista hela dagen som vi har har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0