Sweet ey

hahaha, alskar de uttrycket med den australiensiska dialekten :P

lattnaden var ganska stor for jag fick inte det beskedet jag raknat med vilket var javligt skont! Reagerade dock starkare an jag trodde jag skulle... Fast maste ta upp det igen for det finns mer och sag. Blev bara sa chockad, visste inte vad ja skulle sag.

Iallafall sa gick jag & Mariii ut en runda igar, Micie va inte sugen tror jag. Sa vi gick en runda dar pa Chevron Island som vi bor pa. Fast allt stangde sa vi gick in till stan och tog en dricka och bara snackade. Sa jadrans skont och fa ur sig allt, verkligen vadra alla tankar. :) wonderful <3


Chevron Island

Nu ar nog paketet ocksa skickat med alla mina tavlingsklader, hjalm, stovlar och andra ridklader till garden som vi ska jobba pa! Visst, vi kommer inte dit foren om en manad (exakt faktiskt...) men eftersom det ar jul sa tar det san tid med alla paket som skickas fram och tillbaka tydligen... Sa vi far hoppas dem inte kommer fram i mars :S behover sakerna innan! hehe. Men far val ta och handla nagot mer i vilket fall som helst.

Och GRATTIS an en gang till varldens basta mamma som fyllde ar igar!!! <3 pa Nobeldagen :)


I Itlien, Chianti, i somras:)
 
Fest ikvall som sagt, med beach-tema. Blir ett par strandshorts, bikinioverdel, flipp floppen, hawaii-halsbandet-blomsterkransen, solisar och troligen surftrojan over med en liten bodyboard under armen ;) haha. Blir nog ungefar samma for de andra tjejerna:) Sen hawaiiskjorta och strahatt for Eddie iallafall! Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0