This summer seems to last forever :)

Ja, vi konstatera har om dagen att vi har sommar i over ett ar i rad nu (med undantag for september & oktober hemma innan vi akte) Sommar hemma o9, (tva manader host), sommar har o9/1o, sommar hemma 1o. eftersom vi kommer hem i juni! Dee niiiiiiiiiiice

Igar va vi ute och kakade med Eddie & Stefan, det blev chippemat :) smarrit. Sen ville Eddie of course ta EN ol innan vi gick hem, pa Waxys. Sen tyckte han att vi skulle ta en till dar innan vi gick. Men da protestera Stefan & Micie & jag hehe. Sen pa vagen hem tyckte han att vi skulle ga in pa den baren for dar va ett bord ledigt och det ar dar nastan aldriiiiiig. Hahaha. Sa titta han pa mig & Mariii for vi brukar val va lattast att overtala, men inte denna gangen faktiskt! sa det blev att vi kopte med oss nagra billiga DVDer hem :P kollade forst pa Bruno (dom har inga sanna prickar har till u:et) och den sooooooooooog. Jag tyckte iallafall att Borat va lite kul, eller ganska mycket. Men fan inte denna... Sen hann vi med Eyes Wide Shut oxa med Tom Cruise, Nicole Kidman och nagon svensk skaderspelerska. Och ja... Den var ju minst sagt annorlunda:P

Playan igar blev det, playan idag oxa val :D

Hostattacker till 1 000 har nu for ovrigt :( alla e typ sjuka. Jag som smittat:) Men ja sa jag kunde iallafall inte somna igar. Trodde jag skulle hosta upp lungorna nar jag fortfarande inte somnat vid kl 4 imorse.

Och vi ar 9 timmar fore har i Queensland (delstaten heter sa:) for er som nte visste det.

but but, See ya :)
Xxx


Surfers Paradise by night!

lite morkt kankse...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0