Avskedsceremoni

Igår kväll & i natt satt jag uppe och tittade på massa program med Mickael Jackson. Jag kunde verkligen inte slita mig! Tanken var ju att jag skulle lägga mig i tid för att behålla min kropp i det utvilade skicket som den var i efter fyra dagars ledighet från jobbet, men icke! Fast det var det värt. Jag såg då hans avskedsceremoni på en dansk kanal eftersom jag missade den på 4an. Samtidigt zappade jag över ibland till hans konsert som då gick på 4an och där efter en dokumentar om hans hans förmögenhet. Det tråkiga är att det väldigt många gånger finns en negativ klang i det folk säger om honom. Han är en legend ju! Sen har han kankse hittat på mycket konstiga saker, som det inte finns något bevis på, men de kan väl då stanna i rättssalen? Som hans bröder sa på avskedsceremonin: "nu kan ni väl i alla fall lämna honom ifred"?




Nähäpp, nu ska jag fortsätta jobba!
Kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0