Falsterbo 1

Falle, here I come. Ja, idag drar jag ner till Falsterbo för att hjälpa Julia där när hon ska tävla! Jag hoppas det går bra för dig bajb, med det kommer det för ni är så grymma, du & Loppan! Fan va kul för dig att få rida där, det hade jag med viljat... Men en sak i taget! Det funkar verkligen inte att hoppa över något, det märker jag nu.

Men så ja, jag åker ner ikväll efter att jag ridit och vatt hem om & duschat, packat mm. Fast Julia är redan där nere nu snart och börjar fixa. Så ska vi sova i deras lilla hästbil:) Blir säkert super-mys! Lite Julia-Lolli time, det gillar vi. Fast Oscar<3 ska faktiskt med ner idag. Så kör han hem imorn efter tävlingarna. Sen hem söndag igen för ska jobba i Båstad måndag-onsdag ju:) Men ja, det blir nog två härliga dagar där nere nu:)



Dock är jag på extremt dåligt humör nu för överigt... Kul ju. Hatar sånt här. Kan man inte bara ta allt som det kommer? Stå för vad man gjort och inte gjort och skita i gammalt trams. Men nej, alla tänker vi inte lika dant. Får väl se om jag blir på bättre hummör när jag & MICIE drar ner en runda på After-beachen på Hamnkrogen(Y) Men det tror jag nog, löser sig nog då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0