Mysiga Jönköping

Oh yes, i söndags bar det av till Jönköping, Jag & Oscar<3 med hans kusin Carlos. Han hade vatt nere på Oscars mammas födelsedagsfest på lördagen så hängde vi med honom upp sen. Egentligen skulle jag inte hängt med utan det bestämdes ca 45 minuter innan avfärd! Kul:) Jag gillar sånt. Hihi. Och anledningen då till att vi skulle dit var att Oscar skulle ha uppskrivning till körkortet och så fans det inga lediga längre ner typ... Och han klarade körkortet!!! :D GRATTIS till dig bebo<3 Det var du värd nu efter allt slit måste jag säg.

Men när vi kom upp på kvällen så blev det filmen How High (tror jag den hette) och Calzone från 7eleven! Filmen var ju rolig i alla fall... :P

På måndagen blev det sovmorgon för mig och sen blev det en runda på A6an innan det var dags för Oscar att skriva. Då åkte jag & Carlos in en runda till stan och kollade upp var vi skulle gå och äta senare på kvällen. Vi tog en latte på Wayne's uteservering också, mitt framför den stora scenen där det skulle vara uppträde på kvällen. Så när vi hämtat en väldigt glad Oscar blev det en runda inom systemet för att handla lite mumsigt till kvällen.

Efter lite chill i lägenheten gick vi ut på kvällen för att äta ute på piren, på en restaurang som hette 8 glas. Megafin restaurang och otroligt god mat! Jag åt pasta med kyckling, färska tomater, basilika & chili och de andra slog till med en riktigt stor mexikansk burgare & en Jack Daniels stek:) Efteråt gick vi till Twin City, en cool restaurang/bar och tog några glas i deras soffer ute på terassen. Jätte mysigt! :) Tyvärr var det ganska dåligt väder så det märktes tydligt att de flesta höll sig hemma... När vi kom tillbaka till lägenheten kollade vi på Slamdog milionaire, skiiiit bra var den :)

Tåget hem gick från Nässjö sen på tisdagsförmiddagen.
"Återkomma" blir i alla fall resultatet av dessa dagarna i Jönköping!

Kiss


Jag på 8 glas


Oscar & Carlos


Twin City!

(Försenat inlägg, tack vare min damp-mobil som gjorde att jag inte kunde få tag på bilderna...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0