Lekte på havet

Sist jag skrev här, innan det inlägget igår, var i fredags när vi skulle ut med båten. Med andra ord blev det en mega härlig kväll, precis som förutspått ;) Vi åkte ring så det skrek om det, milt sagt! Med skrapsår på knäna och träningsverk i resten av kroppen dagen efter kan ni förstå att vi kämpade för att hålla oss kvar när Emil & Marielle gasade som bara den! Men kul var det :D Jag provade faktiskt på wake-board också men jag fick inte det till att funka... Extremt svårt att komma upp! För man skulle lixom ha en viss vinkel på brädan preciiis när de gasar iväg med båten, men så flyter man upp hela tiden ju. Skit! Men vi hade kul i alla fall :D

Efter att båten sen var tankad och städad kollade vi på Järngänget hos Emil. Ganska bra film faktiskt!


Kiss

Jag, helt slut efter två rejäla rundor :P
Jag, helt slut efter två rejäla rundor :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0