Lucy <3 båt

I love to åka båt :) Finns det något somrigare och mer underbart än att sitta där och njuta i den varma solen, bara känna vinden i håret och se ut över havet? Näpp de tror jag faktiskt inte! Så ikväll ska vi faktiskt ut med Emils båt, dock blir jag lite sen eftersom man jobbar och sen har en liten pålle att ta hand om<3 Men sen blir det wake-board & ring för hela slanten efter båten! Wiiiiie. Jag har aldrig testat men jag skulle faktiskt vilja prova på att åka wake-board, även om det verkar sjukt svårt... Detta kommer bli ännu en underbar kväll, jag känner det på mig. <3

Bild från i måndags kväll när jag & bebo var på stranden och tog en glass till solnedgången :)


Haha, siken stil man ligger inne med... Värsta giraffhalsen ju!


Kommentarer
Postat av: vendela

fina bilder! din header är jättefin :D

2009-07-03 @ 18:10:19
URL: http://vendelasvensson.blogg.se/
Postat av: Sara

vilka fina bilder=)

2009-07-05 @ 23:41:16
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, tack vad snällt av er! :)

2009-07-08 @ 11:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0