Tenniskollektion

Ååå, har ni sett vad Hunkydory har tagit fram? En kollektion speciellt nu för denna tennisveckan i Båstad, limited edition. De sponsrar ju alla funktionärer, dommare och liknande med kläder. Så nu har de tagit fram en kjol, kavaj, klänning, kofta, pikétröja, keps, hatt & små accessoarer med lite tennisinspiration. Jag bara älskar koftan! Och kavajen har jag sett en skiss på, den var också urläcker ;) Det andra är säkert lika smaskigt!

Jag skulle så gärna vilja ha något där ifrån. Jag började bearbeta pappa lite angående detta, och så tyckte jag då att jag kunde få det som "jobbekläder" (mer om det nedanför). Så det började bra, han sa nästan ja. Men sen hade han funderat på det och ångrat sig tydligen... Grrrrrr! Jessica här på kontoret höll i alla fall med mig på den punkten! (Kankse för att hon vill ha den koftan lika mycket;) Men vi får se hur det blir med det helt enkelt!



Jo, nästa vecka ska jag jobba inne på matchområdet eller vad man ska kalla det, innan för grindarna så att säga i Båstad då... Det ska bli mega kul:D Rekryteringsföretaget Carpenova som jag jobbar på nu ska ha en monter där via PEAB då, så ska jag stå i den och dela ut information, svara på frågor, dela ut vicitkort & en liten gåva... Så vill ni ha en trådlös mobilladdare som man kan ha med sig var som helst så får ni komma och hälsa på mig i Carpenovas monter måndag, tisdag eller onsdag nästa vecka inne på tennisen i Båstad. För då får ni kankse en liten sånn av mig, aldeles gratis ;) Och så hoppas jag självklart på att kunna tjuvkika lite på tennisen med, eller en hel del rättare sagt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0