Torka...

...på inlägg
. Oj, oj, oj säger jag bara! Här har ju varit som värsta Saharaöknen i över en vecka nu. Inte ett enda inlägg sen jag kom hem i fredags! Fy Lucy! Men det beror i alla fall på att jag levt livet och umgåtts med alla underbara i min närhet<3

Det får bli lite uppdatering från Barcelona sen ju, dels med shopping och sen med vad vi hittade på där. Tycker jag i alla fall... :)

Anyway, igår var det jobb hela dagen, nästan;) ...! Och det samma hela veckan innan. På kvällen i tisdags blev det sen en tur till TYLÖSAND :D Mega mys! Jag, Oscar<3, Micie, Mariii, Izzy, Emil, Filip, David & Josse :) Först käkade vi på en italiens restaurang. Ljuvliga pizzor måste jag säga! Jag beställde en med parmaskinka, soltorkade tomater, rucolasallad & röd pesto och en kall cider till det, mmmm! Efteråt gick vi ner till stranden där killarna tog sig ett dopp. Vi andra satt och snackade, skrattade, tittade på solnedgången och bara njöt. Jag citerar Izzy "det är så underbart att det gör ont i hjärtat". Och så är det verkligen. Det finns inte mycket annat som betyder så mycket som de stunderna! På vägen tillbaka till bilarna blev det en glass och sen racea vi (Mariii) med några på motorvägen hemåt. Wiiie!
LL = Livet Leker.

Men uppdatering kommer senare!
Kiss. Nu ska jag jobba vidare...


Tylösand !


VI
Älsklisar... :)


Haha, damp-Izzy;)


me & bebo<3
Te quiero.


Micie fann sin stora kärlek: den snurrande gungan på lekplatsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0