Träning och sånt

Ikväll efter jobb och lite chilli-dill så hopptränade jag för Eva! Stefan hade fullt i grupperna denna veckan... :( Men det gick i alla fall as kalas bra! Så jag ska rida en 1,10 på onsdag då vi har hemmatävling:) Hade ju egentligen inte tänkt tävla fören i slutet på augusti, när vi kommit hem från Italien, på grund av den "uppbyggnadstiden" jag planerat in här framöver. Men jag blev så sugen nu när det är hemma, hon var fin idag & så kan hon nog tycka det är gaaaanska kul;) min lilla OhMa<3


Och är ju då bara tvungen att lägga upp denna bilden på Oscar<3 när han red för första gången! Jag är nästan lite stolt ju... Haha!! Nej men vi hade en mysig kväll där dagen innan jag åkte till Barcelona. Han hjälpte mig att plocka fram & ta bort hinderna, höja & flytta hinderna, fixa i stallet och så då rida:P

Inte alls för liten hjälm han har på sig va? Som inte ens är knäppt, och så flipp-flopp... Hah, oupps! <3

Kommentarer
Postat av: bebs

haha fyfan va ful bild!... men kul var det och det var faktiskt lite läskigt men men;)!..Love!

2009-07-03 @ 02:03:07
Postat av: Lucy

hahaha, de tror jag säkert att du tyckte... mm bra, se det var kul;) ÄLSK

2009-07-03 @ 07:39:34
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0