Barca

Hola mujeres y caballeros! Haha. Nu har jag hämtat mig lite fran min stora chock tidigare idag... När jag och pappa sitter pa restaurangen pa stranden sa säger pappa plötsligt "hola"! Sa tänkte jag bara, vem fan hälsar han pa?! Da star Oscar där!!! Tror ni jag blev chockad eller? Herre gu' säger jag bara. De har hallt detta hemligt för mig i typ över en manad. Vilken överraskning säger jag bara, helt UNDERBART att ha sin älskis här! :) <3 Även om det blir en ganska kort visit för honom... Hem pa fredag ju.

I övrigt har vi vatt och kollat pa kyrkan aka. konstverket Sargada Familia, akt tunnelbana:P, ätit gott, solat & badat, shoppat och upplevt världens häftigast beachparty med flera hundra tusen människor! Ikväll ska vi kolla in nagra nattklubbar här tänkte vi och nu ska vi snart kolla Spanien vs USA i Confederations Cup. Imorn blir det mer sol & bad, shopping samt en runda till Camp Nou.

Annars har det inte blivit sa mycket skrivande här ju. Men det är bara för jag har inte skymtat en dator i hela Barcelona fören nu. Det blir bilder pa shopping & annat kul här ifran när vi kommit hem!

Hasta luego! Besos Lucy

Kommentarer
Postat av: saga

hur fixar du de sånt där uppe? (a)

2009-07-01 @ 10:26:05
URL: http://sagabohinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0