¡Fiesta!

Aaop, vi hoppade Swea idag för i har ingen skjutts hem... Och eftersom jag ska tävla imorn måste jag komma i säng i hyffsad tid! Så det blir en runda till Martin med Micie & Mariii <3 och favvo-twinsen också:) Sen blir det väl en runda till Bhof på [Utsparken] och det är gymnasiefest lixom så det blir nog mycket folk! Så hoppas man på att en hel del studenter inte pallar sticka till Helsingborg och Swea så kan det kankse bli några stycken här på 18'.
Sen ska vi försöka dra ihop något med klassen i helgen tänkte vi, Cantina i Hbg på måndag, maskerad & bränboll på tisdag (=smygkök framför lärarna) och DK på onsdag:D Wondeful!


Party för 2 år sen...


Och party för 1 år sen. Tänk vad åren går...
Haha, Marielle ser ut och vilja döda fotografen typ


Idag har jag hunnit med att redovisa vår marknadsundersökning för fadderföretaget, sovit nu ca 2 timmar (såååå skönt) efter att ha tävlat i Munka med Oh Matilda. Debut på 1,20 idag efter skadan... Och det gick sämst:( Tyvärr bor det små dumma idéer & tankar i mitt huvud som sätterstopp för oss. Fast sen hade jag typ ala odds mot mig med pissregn och tävlingen gick på gräsbana, vilket betyder att det blir halt eller i alla fall lite istadigt, känisar på plats som kollade som gör mig nervös, banan var byggd till min & Malles "nackdel" osv.
Men imorn blir det revanch! Tävla i Kristianstad då och då har jag två chanser på mig(Y) :)


Kommentarer
Postat av: bluppppp!

och vem ska du sova hos ikväll?

2009-06-05 @ 20:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0