Jobb, jobb, jobb... & lite shopping.

Yes, ännu en dag på jobbet! Långtråkigt som sagt, men ger pengar ;) Men slutar tidigare idag för det är midsommarafton imorgon... Haha. Min far har mycket knäppa idéer för sig. En bra va dock att vi skulle ha midsommarmat till lunch här idag. Det var mumsigt! :) Reta smaklökarna inför imorgon hette det... Och så blev det också:) Ser mycket fram emot att fira midsommarafton i Aggarp Hos Mariii. Fast det är faktiskt hennes kära bror som står för festen. Men i grund och botten tror jag alla dom är med på det:) Kul ska det bli i alla fall med alla underbara människor!

Va nere på stan nu på lunchen för att fixa inför måndag. Och ja, vad händer då? Det tar vi lite senare... ;) I vilket fall som helst kunde jag självklart inte hålla fingrarna i styr utan det blev lite shopping utöver det som var meningen. Mer om detta sen också! Men jag som skulle spara min pengar till nästa vecka:( Nåja, en liten uppvärmning där också!
 
Men nu får jag nog ta och jobba vidare innan någon märker att jag myglar! Hehe. Ge gärnet sista halvtimmen nu...




Så här sitter jag och klipper & klistrar mellan två skärmar med en och samma
 mus... Det ni! Inte varje dag man gör det. Hehe. Jag har aldrig gjortd det
innan faktiskt. Men det är ganska kul:P Man kan altså dra musen ut i den andra
skärmen, så hoppar den fram där, precis som om man har "förlängt" skärmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0