Midsommarafton

Denna underbara midsommar firades i Aggarp, utanför Munka, tillsammans med ett fantastiskt sällskap. Med lekar, mycket & god mat, snapps, efterrätt, sånghäften, great musik och än en gång: underbara människor var detta den bästa midsommar i mitt liv! Jag tar tillbaka allt jag sagt om att midsommar är överskattat för nu vet jag vad man kan åstadkomma;) och i år tackar vi Kajsa & Mac för det! Folk började trilla både hemåt och i säng allt eftersom men jag & Micie hade redan tidigare bestämt att vi skulle bli sist på "stället". Så men sällskap av Izzy, Sebbe & Hampe tog vi "en sista" vid klockan halv5 till tonerna av Kung av sand med GT och Trubaduren av Uggla. UNDERBART är det ända jag har att säga. Tack alla som var där för en underbar fest som jag sent kommer och glömma. Och få har så kul som VI. <3

Lekar. Mitt lag kom 2a i alla fall(Y) Killaget som vann fick uppträda sen


Lekar


Lekar.
Mariii skulle leka bil... Helt klart den svåraste grenen.


Långbordet:) och närmst har vi Izzy aka. Miss midsommar


Sebbe var glad i alla fall !




Vinnarnas uppträde!


Vinnarnas uppträde!


Vinnarnas uppträde!


Sen blev det dans för alla vill jag lova! Så det stod härliga till... Haha.


En till söt midsommarflicka


Natti natti.
Även om det inte syns så sover de fyrs tycken i sängen längst bort. Så vi var nio personer som sov på en yta av 15 m2. Mysigt! Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0