Shopping & BARCELONA

Ja, det har inte hunnits med så mycket skrivande här i midsommartider så jag får väl fortsätta nu där jag slutade. Jag vill bara visa mina fynd från i torsdags! Jag är så nöjd med att ha handlat på rean för en gångs skull typ... Eller i alla fall att hitta lite vettiga saker där :)


Borttagning till ögon make-up. Det var ju i och för sig inte rea på denna, men könpte dn på Unik för ett presentkort jag fick på studenten. Och det känns skönt med ett bra märke (den ä faktiskt bra!) även om det kan tyckas onödigt på en sån här förbrukningsprodukt, men en jag hade blv jag varnad för efter ett tag att den slet på ögonfransarna liksom så de blev tunna och kortare, och det vill man ju inte!


En viten väska hittade jag på rean på Åhléns, från Wera. Alltid kul med något nytt att piffa upp party-outfitten med! Lite annorlunda också för den var aningen större och i lila, plus en liten ögla för handleden så man kan ha full koll på den även efter några drinkar;)

Detta armbandet i en lite rolig, somrig färg för 30 kr! På Lindex.


Ävn detta från Lindex. Ett mineral bronzer powder & läppglans från RIMMEL London. Tag 2, beteal för 1 på ett helt bord med olika produkter nappade jag på. Dit och fynda! Bra produkter för detta pris (80 kr). Dock tog jag ett lite för ljust puder :(




Idag har jag varit på Väla också för att inhandla lite nödvändigt till imorn, då jag ska till BARCELONA !!! Det som händer på måndag som jag bara nämnt innan... Åå, det ska bli så kul. Jag har aldrig varit där och jag älskar storstäder så detta blir verkligen super! Angående storstäder så kan jag pricka av Paris och Athen också, och sen Rom om några veckor. Wiiie, love! I alla fall så fick jag denna resan i present av min kära pappa på studenten så det är bara vi som drar iväg. 5 dagar av sol & bad, shopping, svärdheter och god mat blir det! Wonderful.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0