tävlat.

Idag har vi varit utanför Kristianstad och tävlat på Willands ryttarföenings anläggning, en runda på 1,20. Jag blev faktiskt positivt överraskad av stället, trodde inte det skulle va så fint. Bästa grusbanan jag ridit på! Eller det var inte grus, något annat uteunderlag, så bästa icke gräsbanan då.

Själva hoppningen gick bättre än igår i alla fall. Jag har inte riktigt hittat tillbaka än, men det går åt rätt håll åtminstonde och det är det viktigaste:) Efter att bara koncentrerat sig på att sitta tillbaka och hålla in hästen i ett år så ska jag nu börja rida framåt och jobba henne, och då är mitt självförtroende nere i botten på den fronten tyvärr :( Så det vi får jobba på nu! Sen hoppas jag på att kunna få träna för Uje på tisdag, ÄNTLIGEN en riktig tränare... Matilda skötte sig i alla fall exemplariskt idag, bara jag som fortfarande är ringrostig... Men det är ändå positivt för det är lättare för mig att förbättra min ridning än att få ordning på hästen om ho hade haft hyss för sig! <3

               
Haha, jag hade tråkigt i väntan på pappi när han sprang in på donken. Bebo<3 underhöll mig en stud med lite nice talk i telefon men det räckte inte.
 (Btw så är de riktigt kassa på Donken! Jag har fått
fel de senaste fyra gångerna jag handlat där. Kass.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0