Träning

Glömde ju säga det innan, idag ska jag och hoppträna med min Oh Matilda för Stefan Sjögren :) Förväntar mig inte att valiga dödliga ska veta vem han är men de som kan hästar vet. Men en sak JAG inte vet är varför jag är så glad för det... Hehe. Men jag har kommit fram till att det antagligen är för det är en sån lättnad, jag ska äntligen få träna för en riiiktig tränare! Nu har det inte gått så bra på de senaste tävlingarn och jag känner själv att jag måste träna, det är det som behövs, för det har jag inte gjort med någon större reda sedan innan skadan! Så jag hoppas jag är nöjd med honom och att det är värt den 1 timme långa bilresan dit. Och är det det så känner jag att jag verkligen är beredd att lägga den tiden nu när jag kan efter att ha slutat skolan. I alla fall så hoppas jag att kunna få med mig lite redan från idag till tävlingen på söndag:) Spännande!


Det är han till höger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0