Vardag

Oj, här ligger man efter ja... Men det är bara för det var så sjukt mycket att göra sista veckan i skolan med fester, aktiviteter och allt så jag har faktiskt inte hunnit. Tråkigt för bloggen ju men bara kul annars! Hehe:)

Sitter på jobbet nu i alla fall, på Carpenova. Jag fick dispans idag så jag kunde börja klockan 13 istället för klockan 8, men annars är det från klockan 8 till klockan 17 tre dagar i veckan hela sommaren. Fast det kommer bli mer nästan varje vecka för jag ska vara bortrest tre gånger i en vecka per gång denna sommaren, så det jag missar de veckorna jag är iväg får jag ta igen veckorna innan och efter ändå. Så veckan innan jag är iväg får jag kanske jobba fem dagar och veckan efter får jag jobba fyra dagar, så på så sätt har jag tagit igen de tre dagarna jag missat den veckan! :) Så här sitter jag och flyttar över massa saker från lösa mail in i deras databas, och fixar, raderar & ändrar i det programmket också. Långtråkigt och inte så jätte bra betalt, men ändå pengar(Y). Det blir i alla fall kul vecka 29 när jag och en tjej till ska stå i deras monter i Båstad under herrarnas tennisvecka.

UPPDATERING från studentveckan och själva studenten kommer så fort jag hinner! Det finns många härliga bilder att visa upp:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0