2:A i BÄSTA VARA, 2OO9

HEEEEEEEELL YEEEEEAH !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asså OMG, jag har fortfarande inte fattat det, skakar ännu!

VI KOM 2:A I BÄSTA VARA AV ALLA I HELA SKÅNE, AV CA 230 UF-FÖRETAG PÅ MÄSSAN

Vi är så sjukt lyckliga nu! Tror inte att det är sant.
STHLM NÄSTA OCH SM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi trodde verkligen inte att vi skulle få något pris...
Efter att vi inte blev en av finalistern i Bästa Innovation trodde vi det var "över".
Sen kommer de till Bäst vara. Så sa jag till dom andra
"kolla, det va ju hon som va framme hos oss och snackade och ställde frågor".
Så ropade de då upp 3:an sen började hon
"med motivationen: för säkerheten som är en stor fråga i dagens samhälle med en
produkt som kan utvecklas enormt inom detta område"
Jag tänkte bara, "ja det stämmer än så länge..."
Så fortsatte hon: "i form av ett halsband och en nyckelring..." (något sånt).
Så kopplade jag inte riktigt men ändå någon stans där inne i hjärnkontoret,
så säger hon "Defendooooo".
Och fy fan vad underbart. Vi bara reste oss upp och började skrika, hoppa och kramas.
Sen fick vi springa fram till trappan, upp för trappan och in på scenen.
Sånn känsla asså!
Jag fattade inte att vi sprang där på väg fram mot scenen,
uppfattade lixom inte vad som hände, jag bara rörde på benen, känndes som jag drömde!
Sååååå underbart.
Sen var det fest i bilen på vägen hem! haha

Nu ska vi ner till Nick's och äta tillsammans, jag, Micie, Karro, Max och Andreas:)
Oscar<3, Malin och Louise ska också med tror jag!

Aaaaaaah, kan inte få ur mig mer nu...

Kommer mer om det sen!

KYSSKYSSKYSSKYSSKYSS
FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR :D
vi har den näst fucking bästa produkten i heeeeela Skåne !!!


Micie, Karolina & jag...


Vår fina produkt! Ett halsband med inbyggt överfallsalarm!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Du vet att det redan finns ett företag som heter defendo va? Titta in det:

http://www.defendo.se/

2009-04-15 @ 21:47:29
Postat av: Hanna

Du vet att det redan finns ett företag som heter defendo va?..



Kolla in det:

http://www.defendo.se/

2009-04-15 @ 21:49:07
Postat av: Lucy

ooh yes i know! finns nog mer än ett... tur då ju att vi inte gör samma sak som dom, att detta är ett UF-företag, att vi ska avveckla nu i maj

2009-04-20 @ 18:45:41
URL: http://lucysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0